Iklan Melayang

MIKIR !!!



Sudah hampir menjelang akhir bulan februari, gue udah jarang nulis lagi semenjak Desember 2018 lalu. Bukannya ga mau nulis lagi, tapi akhir-akhir ini gue emang lagi banyak fikiran.

Saking banyaknya gue lupa mikirin apa aja yang gue fikir, kalo di fikir-fikir sih kenapa gue harus mikirin juga, karena ya kalo di fikir-fikir ya ga guna juga, tapi kenapa selalu gue fikir-fikir aja tuh fikir-fikir yang gue fikir-fikir itu.

Nah loh, jadi bingungkan apa yang gue fikir-fikir selama ini. Karena di fikir-fikir tadi gue jadi lupa mau nulis apa tadi yang udah gue fikir-fikir tadi. Akhirnya gue fikir-fikir aja terus sampai gue fikir-fikir dan fikir-fikir lagi, dan selalu gue fikir-fikir lagi, dan terus gue fikir-fikir terus sampe gue fikir-fikir yaa gue fikir-fikir dari tadi emang gue fikir-fikir.

Dan kalo di fikir-fikir, gue udah nulis fikir-fikir ini sekitar 16 kata fikir-fikir, nah kalo ditambah dengan yang fikir-fikir tadi jumlahnya jadi 17, dan ditambah fikir-fikir setelah jadi 18, dan terus ditambah yang tadi jadi 19 dst pokoknya.

Kan jadi ngalor ngidul, ah eeelah.
Dan gue fikir-fikir, sampe sini aja dulu kali ya fikir-fikirnya, karena kalo di fikir-fikir kapan selesainya nih fikir-fikirnya.

Sia-sia deh gue mikir.

Sorry pict nya beda sama judul, karena kalo di fikir-fikir....

Ah sudahlah ...

Post a Comment for "MIKIR !!!"

Seedbacklink